Betaling

Bij Koopjedrone.nl kun je met iDEAL betalen. Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, Van Lanschot Bankiers, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Voordelen van iDEAL:

  • Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
  • Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
  • Op werkdagen voor 17.00 uur met iDEAL besteld? Morgen in huis!
  • Betalen met iDEAL is bij Koopjedrone.nl altijd volledig gratis.

Naast betaling via iDEAL biedt Koopjedrone.nl ook de mogelijkheid voor betaling onder rembours bij aflevering. Koopjedrone.nl brengt hiervoor een toeslag van €20,- in rekening.

Let op: Wanneer je op de bestelknop klikt om naar de iDEAL betaling te gaan plaats je een bestelling met betaalplicht.

Gratis verzending vanaf € 35,-

Koopjedrone.nl verstuurt alle bestellingen van € 35,- of meer gratis. Voor bestellingen onder de € 35,- betaal je € 3,95 verzendkosten.

Vandaag voor 17.00 uur besteld, morgen in huis

Bestel je op werkdagen voor 17:00 uur, dan geldt dat je artikel de volgende dag al wordt geleverd. Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Wij zijn voor een deel wel afhankelijk van de externe partij PostNL, waardoor de levering in een enkel geval vertraagd kan zijn.

14 dagen bedenktijd

Bij Koopjedrone.nl mag je 14 dagen nadenken over je aankoop. Zo kun je uitgebreid je artikel bestuderen en ervaren of deze volledig naar wens is.

Retourneren

Ben je toch niet tevreden over het artikel? Dan mag je het artikel zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen retourneren. Je krijgt het gehele aankoopbedrag teruggestort op je rekening. De kosten voor het terugzenden naar Koopjedrone.nl zijn voor eigen rekening.

Wat moet je doen als je een artikel wilt retourneren? Neem binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel contact op via info@koopjedrone.nl, informeer ons dat je het artikel wilt retourneren en vermeld je bestelnummer. Je kunt hiervoor het Formulier voor retourzending gebruiken. Je krijgt via e-mail verdere instructies voor het retourneren van het artikel. Je hebt dan 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Graag wel onbeschadigd, in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De consument zal zelf de kosten moeten betalen bij retouren.

Garantie

Blijkt je product onverhoopt defect te zijn geraakt, dan gaan we dit voor je oplossen. We geven op al onze producten 1 jaar garantie op fabricagefouten.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht per e-mail aan info@koopjedrone.nl of per post (Prattenburg 19, 3452 NN, Vleuten) schriftelijk door te geven. Koopjedrone.nl bekijkt de klacht en probeert deze naar tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij beantwoorden je klacht binnen 14 dagen na ontvangst. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Koopjedrone.nl is bij aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).